XXXI Roda de Teatre Infantil i Juvenil - Amposta - 2016
SONETS DE SHAKESPEARE,
Traducció de Gerard Vergés i
Príncep
400è
aniversari de la mort de Shakespeare
Divendres, 29 d’abril de 2016
Auditori Municipal Amposta
A la XXXI Roda de Teatre
Infantil i Juvenil del Montsià
CRP Montsià- Serveis
Educatius
Grup de Teatre Gresol
Grup de l’Institut Sòl de
Riu
Pla Educatiu d’Entorn
Ajuntament d’Alcanar
XXXI Roda de Teatre Infantil i Juvenil - Amposta - 2016
El divendres 29 d'abril de 2016 el Grup de Teatre de l'Institut Sòl de Riu va acudir a la Roda de Teatre Infantil i Juvenil del Montsià que organitza el CRP - Serveis Educatius, d'Amposta.
Esta activitat compta amb la subvenció de la Diputació de Tarragona, que es fa càrrec de les despeses de transport; i de l'Ajuntament d'Amposta que cedeix les instal·lacions de l'Auditori d'Amposta.
La jornada implica la convivència d'alumnat de diferents centres i nivells educatius.
Només arribar vam esmorzar i començar a jugar un partit amb l'alumnat de Sant Jaume d'Enveja, que vam perdre. Era una mica com la història de Gulliver (nosaltres érem pocs i grans) i els liliputienses (ells eren molts i menuts).
Poc després es van iniciar les representacions:
La bella i la bestia Adaptació, Escola Rosa Gisbert, de Masdenverge. Eren de P5 i els acompanyaven les mestres Lucia Torres i Carolina Ferrer.
Tinc un somni, escrita per mestres de L'Àngel, d'Amposta, tutelats per Laia Subirats i Lluïsa Regolf.
Sopa de pedres, adaptació del conte, per l'Escola Agustí Barberà, d'Amposta, alumnat de CM, dirigit per Alba Hidalgo, que hem d'assenyalar que és canareva i exalumna del nostre centre.
El mariaxi, de René Gonel, de l'Escola Sant Jaume, de Sant Jaume d'Enveja, alumnat (i molt) de CM i CS, acompanyat per Jusi Garcia i Noèlia Pagà. Tenien un abundant conjunt de flautes.
Sonets de Shakespeare, de William Shakespere, en traducció de Gerard Vergés (1931-2014), per l'Institut Sòl de Riu, d'Alcanar, alumnat d'ESO, amb direcció de Tomàs Camacho i suport i acompanyament d'Antoni Alfaro.
Testimoni, obra de creació pròpia, interpretada per l'Institut de Tecnificació d'Amposta, alumnat d'ESO. El professorat implicat Rosa Aguilar i Bienve Borràs.
Hem de felicitar tots els grups per la seua participació i resultats i, sobretot, per la convivència i el respecte.
La nostra proposta, som conscients, és arriscada. No estem acostumats a la lectura de poesia, ni a la recitació, per altra banda, els poemes de Shakespeare no són fàcils d'entendre en una primera lectura. De tota manera, hem de dir-vos que l'alumnat que els ha recitat acaba entenent-los i, alguns, aconsegueixen, gràcies al treball desenvolupat, a les sessions que hem anat fet durant estones del pati i dels dijous de tarda, a partir de les 17,30, ho han acabat entenent i transmetent.
Agrair i felicitar tothom i encoratgem l'organització, especialment a Alfred Lleixà i Emília Serret del CRP Montsià.
Ah, una nota final, si aneu al Parc dels Xiribecs, d'Amposta, aneu amb compte amb les picades d'insectes.
La bella i la bestia Adaptació, Escola Rosa Gisbert, de Masdenverge. Eren de P5 i els acompanyaven les mestres Lucia Torres i Carolina Ferrer.
Tinc un somni, escrita per mestres de L'Àngel, d'Amposta, tutelats per Laia Subirats i Lluïsa Regolf.
Sopa de pedres, adaptació del conte, per l'Escola Agustí Barberà, d'Amposta, alumnat de CM, dirigit per Alba Hidalgo, que hem d'assenyalar que és canareva i exalumna del nostre centre.
El mariaxi, de René Gonel, de l'Escola Sant Jaume, de Sant Jaume d'Enveja, alumnat (i molt) de CM i CS, acompanyat per Jusi Garcia i Noèlia Pagà. Tenien un abundant conjunt de flautes.
Sonets de Shakespeare, de William Shakespere, en traducció de Gerard Vergés (1931-2014), per l'Institut Sòl de Riu, d'Alcanar, alumnat d'ESO, amb direcció de Tomàs Camacho i suport i acompanyament d'Antoni Alfaro.
Testimoni, obra de creació pròpia, interpretada per l'Institut de Tecnificació d'Amposta, alumnat d'ESO. El professorat implicat Rosa Aguilar i Bienve Borràs.
Hem de felicitar tots els grups per la seua participació i resultats i, sobretot, per la convivència i el respecte.
La nostra proposta, som conscients, és arriscada. No estem acostumats a la lectura de poesia, ni a la recitació, per altra banda, els poemes de Shakespeare no són fàcils d'entendre en una primera lectura. De tota manera, hem de dir-vos que l'alumnat que els ha recitat acaba entenent-los i, alguns, aconsegueixen, gràcies al treball desenvolupat, a les sessions que hem anat fet durant estones del pati i dels dijous de tarda, a partir de les 17,30, ho han acabat entenent i transmetent.
Agrair i felicitar tothom i encoratgem l'organització, especialment a Alfred Lleixà i Emília Serret del CRP Montsià.
Ah, una nota final, si aneu al Parc dels Xiribecs, d'Amposta, aneu amb compte amb les picades d'insectes.
Comentaris